• 18-07-2023, 21:07:34
    #1
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Merhaba, Iphone 11 cihazında Deji marka batarya kullanan varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
  • 18-07-2023, 21:08:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    orjinal harici tat vermiyor hocam heleki 1 adet bildirim düşüyor orjinal batarya degil diye onuda yokedemiyoruz

    ilk 3 ay iyi ondan sonrasında çöp oluyor
  • 18-07-2023, 21:09:37
    #3
    Merhabalar,

    7+ için kullanmıştım, gayet memnun kalmıştım. iPhone teknik servis olan arkadaşlarımda Deji marka kullanıyorlar. Gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz.

    Teşekkürler.
  • 18-07-2023, 21:09:37
    #4
    orjinal al geç hocam. pahalı ama sorunsuz en azından. 1k'ya aldım düzgün bi yerden yan sanayi markasını bilmiyorum cihaz sürekli ısınıyor.
  • 18-07-2023, 21:15:53
    #5
    deji kalitelidir ama hiçbirisi orijinal performansı vermez tabi
  • 18-07-2023, 21:17:08
    #6
    Orjinali ne kadar
  • 18-07-2023, 21:36:14
    #7
    zamanında 7 için alıp kullanmıştım. orjinalinden çok daha fazla verim almıştım. ama 11 de aynı etkiyi yapar mı bilemiyorum.
  • 18-07-2023, 22:31:22
    #8
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinal al geç hocam. pahalı ama sorunsuz en azından. 1k'ya aldım düzgün bi yerden yan sanayi markasını bilmiyorum cihaz sürekli ısınıyor.
    hocam şarj nasıl dayanıyor eskisi mi daha iyi yenisi mi?
  • 18-07-2023, 23:02:19
    #9
    Deji iyidir iki tane 6s in bataryasını yenileyip ailenin diğer fertlerine vermiştim. Sorunsuz kullanıyorlar problem yok