SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinal al geç hocam. pahalı ama sorunsuz en azından. 1k'ya aldım düzgün bi yerden yan sanayi markasını bilmiyorum cihaz sürekli ısınıyor.
hocam şarj nasıl dayanıyor eskisi mi daha iyi yenisi mi?