• 17-07-2023, 18:49:15
    #1
    Merhaba
    Diş çekimi sonrası (sol arka üst) kemikte olmayan kökleri sinüzit de olan diş çekildi

    3 ay oldu bugün orda jel ve su geldi doktora gittim çene cerrahi bakacak dedi ve olmazsa KBB bakacak dedi

    çözülür mü tehlikeli bişey mi
    Bilenler var mı
  • 17-07-2023, 18:52:00
    #2
    Geçmiş olsun
  • 17-07-2023, 18:53:41
    #3
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Çok sağolun
  • 17-07-2023, 19:02:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Devlette çok sıra varsa, Bahçelievler dentisyon diye bi yer var hocamız prof AHMET MİHMANLI ilgilenir.
  • 17-07-2023, 19:04:07
    #5
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlette çok sıra varsa, Bahçelievler dentisyon diye bi yer var hocamız prof AHMET MİHMANLI ilgilenir.
    Diş çekimi yaptığım yer yapmak zorunda mı bu işlemi ve zorlu bir süreç mi
  • 17-07-2023, 19:10:02
    #6
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diş çekimi yaptığım yer yapmak zorunda mı bu işlemi ve zorlu bir süreç mi
    hayır değil, sinüs açılmış primer kapatamamıştır. Bunlar olur, sıkıntılı işler değil artık sıradan şeyler bunlar.