Merhaba
Diş çekimi sonrası (sol arka üst) kemikte olmayan kökleri sinüzit de olan diş çekildi
3 ay oldu bugün orda jel ve su geldi doktora gittim çene cerrahi bakacak dedi ve olmazsa KBB bakacak dedi
çözülür mü tehlikeli bişey mi
Bilenler var mı
Diş hekimi var mı (diş çekimi)
5
●180
- 17-07-2023, 18:49:15
- 17-07-2023, 19:02:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Devlette çok sıra varsa, Bahçelievler dentisyon diye bi yer var hocamız prof AHMET MİHMANLI ilgilenir.
- 17-07-2023, 19:04:07Diş çekimi yaptığım yer yapmak zorunda mı bu işlemi ve zorlu bir süreç mijabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 19:10:02hayır değil, sinüs açılmış primer kapatamamıştır. Bunlar olur, sıkıntılı işler değil artık sıradan şeyler bunlar.LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle