Merhaba
Diş çekimi sonrası (sol arka üst) kemikte olmayan kökleri sinüzit de olan diş çekildi

3 ay oldu bugün orda jel ve su geldi doktora gittim çene cerrahi bakacak dedi ve olmazsa KBB bakacak dedi

çözülür mü tehlikeli bişey mi
Bilenler var mı