İzmir de Olan Var mı? Sorum var
8
●258
- 17-07-2023, 01:35:48Kredi kartıda basabiliyorsunuz. Havalimanından İzban ile semt garajına gideceksiniz. 879 numaralı otobüse binip son durağa gideceksiniz. Oradan İstinyeparka yürüyün 5 dakika felan. Oradan karaburun minibüsleri nereden kalkıyor diyin. Gösterirler. En son bindiğimde minibüs 50 liraydı zam gelmiştir. Nakitiniz olsun yanınızda
Edit detay için özel olarak mesaj atabilirsin. - 17-07-2023, 01:44:12Hocam vip taşımalar ile konuşabilirsiniz bir kaç kişi iseniz daha ucuza gelir
diğer türlü zaten yukarıda ki arkadaşın tavsiyesi en net çözümün - 17-07-2023, 01:47:21sağolun hocam teşekkür ederim size deMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2023, 02:43:19İzbanda kredi kartı basılmıyor diye biliyorum hocam.professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2023, 21:51:34Ben tam ücret alıyor diye biliyorum kredi kartı basınca. İnince iade alınmıyor bu şekilde.Scar_Face adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle