• 17-07-2023, 01:32:50
    #1
    Havalimanından Karaburuna nasıl Geçebilirim? İzmirim kart yok
  • 17-07-2023, 01:35:48
    #2
    Kredi kartıda basabiliyorsunuz. Havalimanından İzban ile semt garajına gideceksiniz. 879 numaralı otobüse binip son durağa gideceksiniz. Oradan İstinyeparka yürüyün 5 dakika felan. Oradan karaburun minibüsleri nereden kalkıyor diyin. Gösterirler. En son bindiğimde minibüs 50 liraydı zam gelmiştir. Nakitiniz olsun yanınızda

    Edit detay için özel olarak mesaj atabilirsin.
  • 17-07-2023, 01:42:37
    #3
    Alternatifler dinlenir
  • 17-07-2023, 01:44:12
    #4
    Hocam vip taşımalar ile konuşabilirsiniz bir kaç kişi iseniz daha ucuza gelir

    diğer türlü zaten yukarıda ki arkadaşın tavsiyesi en net çözümün
  • 17-07-2023, 01:46:59
    #5
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartıda basabiliyorsunuz. Havalimanından İzban ile semt garajına gideceksiniz. 879 numaralı otobüse binip son durağa gideceksiniz. Oradan İstinyeparka yürüyün 5 dakika felan. Oradan karaburun minibüsleri nereden kalkıyor diyin. Gösterirler. En son bindiğimde minibüs 50 liraydı zam gelmiştir. Nakitiniz olsun yanınızda

    Edit detay için özel olarak mesaj atabilirsin.
    teşekkürler hocam
  • 17-07-2023, 01:47:21
    #6
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vip taşımalar ile konuşabilirsiniz bir kaç kişi iseniz daha ucuza gelir

    diğer türlü zaten yukarıda ki arkadaşın tavsiyesi en net çözümün
    sağolun hocam teşekkür ederim size de
  • 17-07-2023, 02:41:45
    #7
    0539 846 31 61 Nihat bey ile görüşebilirsiniz yardımcı olacaktır... Özel araçla Havalimanından Alır karaburuna istediğiniz yere götürür km ücreti bir görüşün...
  • 18-07-2023, 02:43:19
    #8
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartıda basabiliyorsunuz. Havalimanından İzban ile semt garajına gideceksiniz. 879 numaralı otobüse binip son durağa gideceksiniz. Oradan İstinyeparka yürüyün 5 dakika felan. Oradan karaburun minibüsleri nereden kalkıyor diyin. Gösterirler. En son bindiğimde minibüs 50 liraydı zam gelmiştir. Nakitiniz olsun yanınızda

    Edit detay için özel olarak mesaj atabilirsin.
    İzbanda kredi kartı basılmıyor diye biliyorum hocam.
  • 18-07-2023, 21:51:34
    #9
    Scar_Face adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzbanda kredi kartı basılmıyor diye biliyorum hocam.
    Ben tam ücret alıyor diye biliyorum kredi kartı basınca. İnince iade alınmıyor bu şekilde.