Scar_Face adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzbanda kredi kartı basılmıyor diye biliyorum hocam.
Ben tam ücret alıyor diye biliyorum kredi kartı basınca. İnince iade alınmıyor bu şekilde.