• 16-07-2023, 21:47:29
    #1
    Beyaz çizginin sağındaki bölüm çok hassas çalışıyor 20 kere tıklamak zorunda oluyorum ve hiçbir sebebi yokken bir anda gitti çözümü var mıdır?
  • 16-07-2023, 21:50:05
    #2
    Kullandığınız sarj Apple’ın orijinal ürünü mü?
  • 16-07-2023, 21:50:42
    #3
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız sarj Apple’ın orijinal ürünü mü?
    Hayır orjinal değil
  • 16-07-2023, 21:51:10
    #4
    Benim iphone 11de de ayni sekilde ama sol taraf gitti. Bir anda gitti yani ne oldugunu da anlamadim. Dusurmedim de
  • 16-07-2023, 21:53:07
    #5
    karczelote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır orjinal değil
    TTEC marka kullanıyorsanız dokunmatiği bozuyor hocam eskiden bende aynı dertten muzdariptim ilk başlarda tek tük yerler çalışmıyordu zaman geçtikçe daha da ilerdi.. ve telefon çöp.
  • 16-07-2023, 21:53:51
    #6
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTEC marka kullanıyorsanız dokunmatiği bozuyor hocam eskiden bende aynı dertten muzdariptim ilk başlarda tek tük yerler çalışmıyordu zaman geçtikçe daha da ilerdi.. ve telefon çöp.
    Markayı hatırlamıyorum maalesef