canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTEC marka kullanıyorsanız dokunmatiği bozuyor hocam eskiden bende aynı dertten muzdariptim ilk başlarda tek tük yerler çalışmıyordu zaman geçtikçe daha da ilerdi.. ve telefon çöp.
Markayı hatırlamıyorum maalesef