R10 da dolandırıldım neyapmalıyım
7
●670
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 14-07-2023, 22:23:05Gecmis olsun hocam,
https://www.r10.net/sikayetim-var/ buraya yazabilirsin yetkililer yardimci olacaktir. belgelerinle birlikte.. - 14-07-2023, 22:23:18Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Kanıtlarla birlikte şikayet konusu açabilirsiniz. Unutmayın sadece yardımcı olmak için bu kategori var, yardım etme gibi zorunlulukları olmadıkları için moderatörlere karşı sert çıkmayın
.
- 14-07-2023, 22:24:13Öncelikle geçmiş olsun , şikayet bölümünde konunuzu açarak şikayetci olduğunuz kişinin linkiyle birlikte kanıtlarınızı sunmanız en doğru seçi olacaktır.
- 14-07-2023, 22:26:58Merhabalar,
Şikayetim Var kategorisinde kanıtlarınız ile birlikte ilgili üyeyi şikayet edebilirsiniz. Unutmayın, R10 yönetiminin en fazla yapacağı yaptırım ilgili üyeyi forumdan yasaklar. Sizi mağdur eden arkadaşı tamamen ücretsiz bir şekilde mahkemeye verme hakkınız vardır. Hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
Teşekkürler. - 14-07-2023, 22:27:54Bu konuyu okumalısınız
https://www.r10.net/off-topic/305948...im-rehber.html
.
