• 14-07-2023, 22:22:20
    #1
    R10 da dolandırıldım neyapmalıyım
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Kanıtlarla birlikte şikayet konusu açabilirsiniz. Unutmayın sadece yardımcı olmak için bu kategori var, yardım etme gibi zorunlulukları olmadıkları için moderatörlere karşı sert çıkmayın .
  • 14-07-2023, 22:23:05
    #2
    Gecmis olsun hocam,
    https://www.r10.net/sikayetim-var/ buraya yazabilirsin yetkililer yardimci olacaktir. belgelerinle birlikte..
  • 14-07-2023, 22:23:18
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Kanıtlarla birlikte şikayet konusu açabilirsiniz. Unutmayın sadece yardımcı olmak için bu kategori var, yardım etme gibi zorunlulukları olmadıkları için moderatörlere karşı sert çıkmayın .
  • 14-07-2023, 22:23:23
    #4
    • Adify
    • MrcExe
    Adify ve MrcExe bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-07-2023, 22:24:13
    #5
    Platin üye
    Öncelikle geçmiş olsun , şikayet bölümünde konunuzu açarak şikayetci olduğunuz kişinin linkiyle birlikte kanıtlarınızı sunmanız en doğru seçi olacaktır.
  • 14-07-2023, 22:26:58
    #6
    Merhabalar,

    Şikayetim Var kategorisinde kanıtlarınız ile birlikte ilgili üyeyi şikayet edebilirsiniz. Unutmayın, R10 yönetiminin en fazla yapacağı yaptırım ilgili üyeyi forumdan yasaklar. Sizi mağdur eden arkadaşı tamamen ücretsiz bir şekilde mahkemeye verme hakkınız vardır. Hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.

    Teşekkürler.
  • 14-07-2023, 22:27:54
    #7
    Bu konuyu okumalısınız
    https://www.r10.net/off-topic/305948...im-rehber.html
  • 14-07-2023, 22:47:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kim dolandirdi hocam