Merhabalar,

Şikayetim Var kategorisinde kanıtlarınız ile birlikte ilgili üyeyi şikayet edebilirsiniz. Unutmayın, R10 yönetiminin en fazla yapacağı yaptırım ilgili üyeyi forumdan yasaklar. Sizi mağdur eden arkadaşı tamamen ücretsiz bir şekilde mahkemeye verme hakkınız vardır. Hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.

Teşekkürler.