dostlar selam
https://www.btk.gov.tr/elektronik-se...-saglayicilari
burada yer alan sitelerin fiyatları arasında inanılmaz fark var 869 tlye veren de var 540 tlye veren de.
fark nedir fiyat neden bu kadar oynuyor? fiyat dışında değişen bir şey yok ise en ucuzunu almakta bir sakınca yok sanırım sonuçta btk da listelenmiş sertifikalı yetkili siteler diye düşünüyorum.
eğer fark yaratan durumlar var ise de önerilerinizi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz.
şimdiden çok sağolun
e-imza kullanan, bilgisi olanlar konuya lütfen
9
●356
- 13-07-2023, 17:55:29
- 13-07-2023, 18:09:11Ptt'den gidip almıştım. E-imzatr den gerekli işlemleri sağlıyorsunuz. 2 yıldır kullanıyorum. Memnunum
- 13-07-2023, 18:19:22Aphid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi olmasa da dediğiniz konular nelerdir hocam mesela - 14-07-2023, 11:35:20Hocam diğerlerinde de bu var mı bilmiyorum ama java güncellemeleri sıkıntı olabiliyor, e-imzayı nerede kullaırsak oranın uygulamasını ayrıca indirmek gerekiyor. Java yı güncellememek gerekiyor eski sürümler ile çalışan yerler, bazı web sitelerinde sadece internet Explorer kullanmak gerekiyor amabu sorunlar e-tugradan mı kaynaklı yoksa söylemiş olduğum sitelerden mi kaynaklı bilmiyorum farklı bir e-imza deneyimlemediğim içinSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2023, 13:40:59arkadaşlar bu sorunlar sizin kullandıklarınızda da var mı ?Aphid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@batuhan0088;
@Fahrettin; - 14-07-2023, 13:52:02Ben e-imzayı aldım. E faturayı aktif ettim. Daha sonra muhasebeye teslim ettim. E-imzayı farklı bir alanda kullanmadım.SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2023, 22:16:56Java sorunu kronik bir şey zaten. Java güncellemesi gelince uyumluluk sorunu hep çıkıyor.SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncelleme geldikten 1 hafta sonra en erken güncelliyorum javayı.
Chrome da kullanıyorum. Bir sorun olmuyor.
PDF imzalarken sorun çıkmıştı bir kere. Desteği aradım. Bağlanıp çözdüler.
Asıl mesele ne için kullanacağınız. Eğer belirti bir iş içinse o işi yapanlara sorun.
Ben o şekilde yaptım ve sıkıntı çıkmadı