e-imza kullanan, bilgisi olanlar konuya lütfen - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
e-imza kullanan, bilgisi olanlar konuya lütfen
9
●
356
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
e-imza kullanan, bilgisi olanlar konuya lütfen
1
2
14-07-2023, 23:20:19
#10
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
batuhan0088 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben e-imzayı aldım. E faturayı aktif ettim. Daha sonra muhasebeye teslim ettim. E-imzayı farklı bir alanda kullanmadım.
muhasebeye ne amaçla teslim ettiniz hocam ?
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler