batuhan0088 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben e-imzayı aldım. E faturayı aktif ettim. Daha sonra muhasebeye teslim ettim. E-imzayı farklı bir alanda kullanmadım.

muhasebeye ne amaçla teslim ettiniz hocam ?