SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bu sorunlar sizin kullandıklarınızda da var mı ?

@batuhan0088;
@Fahrettin;
Ben e-imzayı aldım. E faturayı aktif ettim. Daha sonra muhasebeye teslim ettim. E-imzayı farklı bir alanda kullanmadım.