• 13-07-2023, 14:29:17
    #1
    Platin üye
    Merhaba Dostlar. Yarın Bim'e RKS PRO III Modeli Elektrikli Bisiklet geliyor. Normal de 21.500 fiyatı olan ürünün Bim satış fiyatı 11.999 TL.

    Neredeyse Yarı fiyatından daha ucuz olan bu ürün neden bu kadar ucuz satılıyor? Alınır mı acaba.

    Bisikletten anlayanlar yorum yapabilir mi.
  • 13-07-2023, 14:31:17
    #2
    Ben bim a-101 şok vb yerlerden elektrikli ürün alıp memnun olanı görmedim çevremde bunu diyebilirim
  • 13-07-2023, 14:36:57
    #3
    Alınır hocam alınır ben geçen rd6 geldi fırsatım olmadı almaya bu bile alınır
    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Dostlar. Yarın Bim'e RKS PRO III Modeli Elektrikli Bisiklet geliyor. Normal de 21.500 fiyatı olan ürünün Bim satış fiyatı 11.999 TL.

    Neredeyse Yarı fiyatından daha ucuz olan bu ürün neden bu kadar ucuz satılıyor? Alınır mı acaba.

    Bisikletten anlayanlar yorum yapabilir mi.
  • 13-07-2023, 14:39:06
    #4
    Platin üye
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır hocam alınır ben geçen rd6 geldi fırsatım olmadı almaya bu bile alınır
    Bende öyle düşünüyorum. Kullanmak için değil de Al/Sat için 10 a yakın almayı düşünüyorum. Acaba pişman olur muyum diye düşünmeden edemiyorum.

    Çünkü daha önce hiç Bim den motor, tekne , bisiklet gibi ürünler almadım.
  • 13-07-2023, 14:45:36
    #5
    Ben kullanmak için bile alabilirim. İyimiş fiyatı
  • 13-07-2023, 14:50:07
    #6
    Rks The One MX25 kullanıyorum. Vaat ettikleri kmleri görmek çok zor, hafif bayır çıksanız şarjı hızlı bitiriyor. Servis kalitesi aşırı rezalet, 6 ayda bir bakım şartı var yoksa garanti dışı kalıyor. Arkadaşla 2 tane aldık, onunki kurulum yaparken hatalı çıktı. Şuan heyet kararını bekliyor. Elektronik şans işi fakat kullanacaksanız, ulaşım amaçlı bel bağlanacak bir ürün değil. Al-sat için bulabilirseniz mantıklı. Çoğu personel kendisine ayırmıştır çoktan
  • 13-07-2023, 19:26:39
    #7
    keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rks The One MX25 kullanıyorum. Vaat ettikleri kmleri görmek çok zor, hafif bayır çıksanız şarjı hızlı bitiriyor. Servis kalitesi aşırı rezalet, 6 ayda bir bakım şartı var yoksa garanti dışı kalıyor. Arkadaşla 2 tane aldık, onunki kurulum yaparken hatalı çıktı. Şuan heyet kararını bekliyor. Elektronik şans işi fakat kullanacaksanız, ulaşım amaçlı bel bağlanacak bir ürün değil. Al-sat için bulabilirseniz mantıklı. Çoğu personel kendisine ayırmıştır çoktan
    var mı hocam tavsiye edebileceğiniz bir ürün? 30km menzili gerçekten gitsin yeter bana. hafta sonu gezmelik ve şehir dışında oturduğum için yakın yerlere araç yerine bununla gitmek için almayı düşünüyordum.
  • 13-07-2023, 23:05:37
    #8
    KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var mı hocam tavsiye edebileceğiniz bir ürün? 30km menzili gerçekten gitsin yeter bana. hafta sonu gezmelik ve şehir dışında oturduğum için yakın yerlere araç yerine bununla gitmek için almayı düşünüyordum.
    Hocam, benim kullandığımda fabrika 35 KM menzil vermiş. Ben kargoya gidip geliyorum. Git- gel 10 KM anca vardır. İki sefer rahat gidip geliyorum fakat 3.ye giderken şarjı azaldığı için gücü kalmıyor. RS3 Pro 45-60 KM menzil vermiş. Benim kullanmış olduğum şartlara göre 3 kez çok rahat beni götürürdü. Kullanacağınız yolun şartları nasıl bilmiyorum. Fazla eğim yoksa RS3 Pro işinizi görür fakat eğer olurda şarj biterse cihazı kapatsanız dahi motor arkada olduğu için pedal çevirirken motoru da çevirmek gerekiyor, haliyle ekstra güç harcamanız gerekiyor. Normal bisiklete göre daha fazla çaba harcıyorsunuz. Dik yokuşta falan kalırsanız pedal gücüyle çıkmak imkansız gibi bir şey.

    Ayrıca cihazı şarj ederken muhakkak akım korumalı priz kullanın ve uzun süre şarjda bekletmeyin.
  • 13-07-2023, 23:22:38
    #9
    keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, benim kullandığımda fabrika 35 KM menzil vermiş. Ben kargoya gidip geliyorum. Git- gel 10 KM anca vardır. İki sefer rahat gidip geliyorum fakat 3.ye giderken şarjı azaldığı için gücü kalmıyor. RS3 Pro 45-60 KM menzil vermiş. Benim kullanmış olduğum şartlara göre 3 kez çok rahat beni götürürdü. Kullanacağınız yolun şartları nasıl bilmiyorum. Fazla eğim yoksa RS3 Pro işinizi görür fakat eğer olurda şarj biterse cihazı kapatsanız dahi motor arkada olduğu için pedal çevirirken motoru da çevirmek gerekiyor, haliyle ekstra güç harcamanız gerekiyor. Normal bisiklete göre daha fazla çaba harcıyorsunuz. Dik yokuşta falan kalırsanız pedal gücüyle çıkmak imkansız gibi bir şey.

    Ayrıca cihazı şarj ederken muhakkak akım korumalı priz kullanın ve uzun süre şarjda bekletmeyin.
    Burada yokuş aşağı inerken falan pili şart ediyor mu?