HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınır hocam alınır ben geçen rd6 geldi fırsatım olmadı almaya bu bile alınır
Bende öyle düşünüyorum. Kullanmak için değil de Al/Sat için 10 a yakın almayı düşünüyorum. Acaba pişman olur muyum diye düşünmeden edemiyorum.

Çünkü daha önce hiç Bim den motor, tekne , bisiklet gibi ürünler almadım.