Rks The One MX25 kullanıyorum. Vaat ettikleri kmleri görmek çok zor, hafif bayır çıksanız şarjı hızlı bitiriyor. Servis kalitesi aşırı rezalet, 6 ayda bir bakım şartı var yoksa garanti dışı kalıyor. Arkadaşla 2 tane aldık, onunki kurulum yaparken hatalı çıktı. Şuan heyet kararını bekliyor. Elektronik şans işi fakat kullanacaksanız, ulaşım amaçlı bel bağlanacak bir ürün değil. Al-sat için bulabilirseniz mantıklı. Çoğu personel kendisine ayırmıştır çoktan