• 12-07-2023, 19:35:08
    #1
    Bi dükkan var çok güzel konumda sizce yapılır mı aranızda dönerci dükkanı olan varmı işler nasıl
    Döner hakkında bilgim var
  • 12-07-2023, 19:35:53
    #2
    Kendinizde ustalık yoksa yapılmaz döner ustalarının yevmiyesi çok
  • 12-07-2023, 19:37:25
    #3
    Usta değilseniz yapılmaz.
  • 12-07-2023, 19:39:20
    #4
    işi bilmen gerekli ustalık belgesi olan bir ustan olması lazım yoksa ruhsat zaten alamazsın , gıda işi biraz sallantıda ama ölmez gıda işi seni 1 yıl idare ettirecek bir sermayen var ise korkma gir.
  • 12-07-2023, 19:51:06
    #5
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizde ustalık yoksa yapılmaz döner ustalarının yevmiyesi çok
    Ustalık var
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta değilseniz yapılmaz.
    Ustayım
    SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi bilmen gerekli ustalık belgesi olan bir ustan olması lazım yoksa ruhsat zaten alamazsın , gıda işi biraz sallantıda ama ölmez gıda işi seni 1 yıl idare ettirecek bir sermayen var ise korkma gir.
    Donerden anlıyorum gıda bitmiyor ama tuturmak gerekiyor
  • 12-07-2023, 19:54:04
    #6
    Usta isen işletme de biliyorsan yanına 1 çırak al sadece ve paket servis yapma
    Gelene dürüm ve servis şeklinde çalış hocam.
  • 12-07-2023, 19:58:47
    #7
    dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustalık var

    Ustayım

    Donerden anlıyorum gıda bitmiyor ama tuturmak gerekiyor
    denemeden anlayamazsın ticaret böyle birşey riske gir korkma , en kötü kendi işimi kurdum olmadı dersin
  • 12-07-2023, 20:03:01
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta isen işletme de biliyorsan yanına 1 çırak al sadece ve paket servis yapma
    Gelene dürüm ve servis şeklinde çalış hocam.
    Şuan lazer epilasyon işi yapıyorum dükkanım var
    2. Dükkan olarak düşünüyorum
    SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denemeden anlayamazsın ticaret böyle birşey riske gir korkma , en kötü kendi işimi kurdum olmadı dersin
    Şuan ticaret yapıyorum zaten
    Risk olmadan olmuyor tabi
  • 12-07-2023, 20:07:48
    #9
    Hocam ben ustalık olmadan çevre zoruyla 2 yıl götürdüm sonra tiksinip bıraktım hatta battim.
    Yemek işi hiç bir işe benzemiyor
    Sürekli başında duracaksın
    Standart lezzet / terbiye/ ürün/ hizmet sunacaksin
    Ustanın biri a yapıyor biri b lezzet tutmazsa müşteri gelmiyor tavsiye edilmiyor.
    İşi daha önce yaptiysan ki işletme giderleri fezaya çıkmış durumda risk alıp gireceksin.