Hocam ben ustalık olmadan çevre zoruyla 2 yıl götürdüm sonra tiksinip bıraktım hatta battim.
Yemek işi hiç bir işe benzemiyor
Sürekli başında duracaksın
Standart lezzet / terbiye/ ürün/ hizmet sunacaksin
Ustanın biri a yapıyor biri b lezzet tutmazsa müşteri gelmiyor tavsiye edilmiyor.
İşi daha önce yaptiysan ki işletme giderleri fezaya çıkmış durumda risk alıp gireceksin.