dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustalık var

Ustayım

Donerden anlıyorum gıda bitmiyor ama tuturmak gerekiyor
denemeden anlayamazsın ticaret böyle birşey riske gir korkma , en kötü kendi işimi kurdum olmadı dersin