Elektrikli motor kullanan var mı?
3
●118
- 11-07-2023, 00:43:37İyi geceler arkadaşlar küba motor k4000 model elektrikli scooter kullanıyorum. Daha önce orijinal şarj aletini bozdum. Gittim başka aldım onu da 2-3 hafta kullanıp bozdum. 3 gün önce de bir arkadaşı yollayıp başka şarj aleti alırdım. Ama bu şarj aletini kullandım kullanalı motorun şarjı çok az gitmeye başladı. Km 1400 lerde filan. Bataryaları ne sıklıkla ölüyor, şahsen şarj aletiyle mi sorun oldu onu düşünüyorum. Çünkü şimdiye kadar 45-50 km menzille giden motor 2 gündür 10-15km anca gidiyor. Bugün 8 saat şarja taktım full gösteriyor ama binince iki dişe düşüyor.
- 11-07-2023, 00:57:55Kendimde elektrikli kullanıyorum, maalesef kullandıkça performansları düşüyor hocam. Bir süre sonra bataryaları değiştirmek gerekiyor onunda fiyatı 2 ay önce duyduğuma göre tanesi 600 tl civarıydı. Ayrıyeten bir adet benzinli 50 cc'm var menzil konusunda gerçekten büyük rahatlık sağlıyor, elektrikli gibi menzilim bitti mi bitecek mi kaygısı yok.