İyi geceler arkadaşlar küba motor k4000 model elektrikli scooter kullanıyorum. Daha önce orijinal şarj aletini bozdum. Gittim başka aldım onu da 2-3 hafta kullanıp bozdum. 3 gün önce de bir arkadaşı yollayıp başka şarj aleti alırdım. Ama bu şarj aletini kullandım kullanalı motorun şarjı çok az gitmeye başladı. Km 1400 lerde filan. Bataryaları ne sıklıkla ölüyor, şahsen şarj aletiyle mi sorun oldu onu düşünüyorum. Çünkü şimdiye kadar 45-50 km menzille giden motor 2 gündür 10-15km anca gidiyor. Bugün 8 saat şarja taktım full gösteriyor ama binince iki dişe düşüyor.