Ürünün satış konusundaki fotoğrafları ve bana gönderdiği videolarda ürün gerçekten kusursuz burda birşey diyemem
Ben ürünü almadan önce ÜRÜNDE HASAR VARMI TİKLERİM VAR RAHAT EDEMEM ÜRÜN HASARLIYSA diye kendisine bildirdim ve hasarı olmadığını söyledi. Ürünü kargoladı bana bugün ürün bana geldi ve kutusunu açarken video çektim direksiyona baktığım zaman ön kısımlarda deforme gördüm ve bunu satıcıya bildirdim. 500tl gönderirsen içim rahat eder dedim ve 500 TL Yİ GÖNDERDİ. ve biraz önce gerçekten içime bir kurt düştü içim hiç rahat değil o deformelerden dolayı ve satıcıyla görüştüm Bu konuyu R10 a sormaya karar verdik Sizce satıcı İade almalı mı ürünü.
-Ürünü satın aldığım Konu URL : https://www.r10.net/ikinci-el/372930...tes-stand.html
- ürün videoları https://streamable.com/87hdb3 - https://streamable.com/ykcads
-Paketi açtığım video https://streamable.com/cpr5x9
Ve wp konuşmasından bir kesin ve ürünün hasarının fotoğrafı

