Sizinle ticaret yapılmaması gerektiğini gösteren güzel bir konu olmuş, ürünü almışsın tamam sinmemiş içine o an iade etmek yerine bana 500tl gönderde içim rahat etsin diyen birine zaten satıcının ürünümü geri yolla demesi ve direkt iade yapması gerekirdi. Satıcı iyi fakat siz son derece kötü niyetli bir alıcısınız.