İlk aşamada iade isteseydiniz haklı olabilirdiniz ama kısmı ücret iadesini kabul etmişsiniz, arkadaşta iyi niyet gösterip iade etmiş. Bence ticaretiniz burada noktalanmış başka bir arıza yoksa iade olmaz.