• 09-07-2023, 01:22:40
    #1
    Öğrenciyim harçlık kadar çıkartmak istiyorum ama baya ciddi tutarlar kazanan var gibi
  • 09-07-2023, 01:24:14
    #2
    ne kadar ekmek o kadar köfte
  • 09-07-2023, 01:24:30
    #3
    Ciddi kazananlar siteye reklam verenler. Eğer orijinal ve herkese hitap eden bir çözüm sunmuyorsan ciddi kazananlar arasına giremezsin anca pasif gelir kazanırsın.
  • 09-07-2023, 01:25:12
    #4
    E-book görürsen kaç
  • 09-07-2023, 01:26:14
    #5
    Aylık 4-5 de kaldigi da oluyor, 55 60 ları gördüğü de oluyor ama bir meziyet sart. Hicbir sey bilmeyip veya herseydan az bilip para kazanamazsiniz. O kadarini herkes biliyor zaten. 1 konuda uzman olun. Egitimler alin. Kendinizi gelistirin. Birkac ay bir sektore emek verin. Sonra para kendiliginden gelmeye basliyor zaten. Aylik sadece 100 bin uzerinde adsense geliri olan arkadaslar var bu forumda. Ben aylik 300 500 harçlık kazansam yeter diye birsey yok. Onu kazanamazsiniz. 2 ay sans yaver gider. Sonra 3 ay boş gecer. Once kendinize yatirim yapın. R10 gercekten becerene nimettir.
  • 09-07-2023, 01:26:27
    #6
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-book görürsen kaç
    Satanlar var ama
  • 09-07-2023, 01:27:19
    #7
    ne kadar emek verirsen o kadar tabi birazda işin yaver gitmesi lazim
  • 09-07-2023, 01:28:57
    #8
    R10dan kazandığı parayla PORSCHE binen adam var
  • 09-07-2023, 01:33:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Biz arvensan olarak sadece r10a calisiyoruz fazlasıyla yetiyor zaten dışarıdan işleri alamiyoruz fırsat kalmiyor bile