Buradan ciddi manada para kazanan var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Buradan ciddi manada para kazanan var mı?
21
●
1.850
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Buradan ciddi manada para kazanan var mı?
1
2
3
09-07-2023, 03:08:41
#19
Apomen
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10dan kazandığı parayla PORSCHE binen adam var
kimmiş o. benim bildiğim malup partide mv ya da çalıp çırparsan alabilirsin o arabayı.
09-07-2023, 03:36:09
#20
ilgice
En çok kazananlar aracılar diye düşünüyorum ama kolay iş değil.
09-07-2023, 04:16:05
#21
BeratYildiz
Apomen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kimmiş o. benim bildiğim malup partide mv ya da çalıp çırparsan alabilirsin o arabayı.
Doviz kazanırsan çok uçuk hedef değil hocam
10-07-2023, 00:20:35
#22
can44
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler