• 08-07-2023, 19:12:26
    #1
    Arkadaşlar selam, Bosna'ya gideceğim. Vodafone redliyim ama red bayağı pahalı görünüyor. Oradan hat alma vb imkanı var mıdır? Nasıl yapılıyor ilk kez gittiğim için bilmiyorum. Bilen arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler
  • 08-07-2023, 19:14:34
    #2
    Yanlış hatırlamıyorsam eski çarşı sarayova da almıştım ben 15 bosna markı ya da 5 bosna markıydı açık hat.
  • 08-07-2023, 19:15:54
    #3
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam eski çarşı sarayova da almıştım ben 15 bosna markı ya da 5 bosna markıydı açık hat.
    interneti/konuşmayı de ayrı yüklüyorsunuz dimi hocam içinde olmuyor
  • 08-07-2023, 19:16:25
    #4
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interneti/konuşmayı de ayrı yüklüyorsunuz dimi hocam içinde olmuyor
    içindeydi int ve konuşma ama bosna içi geçerli konuşma.