GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam eski çarşı sarayova da almıştım ben 15 bosna markı ya da 5 bosna markıydı açık hat.
interneti/konuşmayı de ayrı yüklüyorsunuz dimi hocam içinde olmuyor