Dün zam geldiğini görünce acele bir şekilde 6 bin yatırdık.
Daha sistem yeni yeni açıldı şimdi girdiğimizde ise harç ödemesi yatırılmadı olarak gözüküyor sanırım boşa yatırdık.
bunun bir çözümü var mıdır iade için nereye başvuruyoruz
IMEI Harç ödemesi İADE hakkında acil
4
●362
- 08-07-2023, 17:59:39
- 08-07-2023, 18:03:07Dün sabah saatlerinde internet üzerinden yatırıldı harç ödemesi diyeJaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün e devlet üzerinden giriyoruz kayıt için yapılan bir ödeme gözükmüyor