• 08-07-2023, 17:59:39
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Dün zam geldiğini görünce acele bir şekilde 6 bin yatırdık.
    Daha sistem yeni yeni açıldı şimdi girdiğimizde ise harç ödemesi yatırılmadı olarak gözüküyor sanırım boşa yatırdık.

    bunun bir çözümü var mıdır iade için nereye başvuruyoruz
  • 08-07-2023, 18:00:34
    #2
    Kurumsal PLUS
    Saat kaçta yatırdınız ve nereden yatırdınız
  • 08-07-2023, 18:03:07
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat kaçta yatırdınız ve nereden yatırdınız
    Dün sabah saatlerinde internet üzerinden yatırıldı harç ödemesi diye

    bugün e devlet üzerinden giriyoruz kayıt için yapılan bir ödeme gözükmüyor
  • 08-07-2023, 18:08:19
    #4
    yanlış imei ye ödeme yapmış olabilirsiniz.
  • 08-07-2023, 18:25:20
    #5
    Vergi dairesine başvurmanız lazım, hangi vergi dairesine yatırdıysanız.