Dün zam geldiğini görünce acele bir şekilde 6 bin yatırdık.
Daha sistem yeni yeni açıldı şimdi girdiğimizde ise harç ödemesi yatırılmadı olarak gözüküyor sanırım boşa yatırdık.

bunun bir çözümü var mıdır iade için nereye başvuruyoruz