İphone imei kaydı yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İphone imei kaydı yardım
3
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İphone imei kaydı yardım
07-07-2023, 22:34:23
#1
BUSE
Merhabalar ödemeyi çekti ama son iki aşamayi tamamlayamiyorum ödemeyi sorgulat gelmiyor bitiremedim bu çekilen tutar yaniyor mu ? Sonradan kaydedebiliyormuyuz belirtilen imei e vergisini çekti sonucta ??
07-07-2023, 22:38:42
#2
Mustafa788
Üyeliği durduruldu
Merhaba edevlet uygulamasını indirip ordan giriş yapın
07-07-2023, 23:58:03
#3
TeknoService
Halledebildin mi
08-07-2023, 00:06:29
#4
BUSE
TeknoService adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Halledebildin mi
son dakka hallettim şükür
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler