Merhabalar ödemeyi çekti ama son iki aşamayi tamamlayamiyorum ödemeyi sorgulat gelmiyor bitiremedim bu çekilen tutar yaniyor mu ? Sonradan kaydedebiliyormuyuz belirtilen imei e vergisini çekti sonucta ??