• 07-07-2023, 22:29:48
    #1
    Bu gece 20k olacak kayıt ücreti , yarın ihtiyacım oldugu için bugün ki müşteriye satmadım telefonu ime kaydet yarın gece teslim al dedim olmaz dedi iyi dedim

    umarım daha sonra satabilirim
  • 07-07-2023, 22:31:25
    #2
    Geçmiş olsun hocam yapacak bir şey yok RTE sağolsun 😁
  • 07-07-2023, 22:32:53
    #3
    Hocam bundan sonra kur tekrar ekstra artmazsa tr garantili cihazlar insanlara daha cazip gelebilir.
    • mtrkmn61
    mtrkmn61 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 22:34:21
    #4
    Ucretler bugun mu artiyor? Manisanin neresindesiniz fiyat nedir?
  • 07-07-2023, 22:34:38
    #5
    Fiyatlar nasıl olsa artacak
    En kötü yedek parçacılara aldığınız fiyata satarsınız
    Onun için sıkıntı yapmayın 😂
  • 07-07-2023, 22:34:40
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bundan sonra kur tekrar ekstra artmazsa tr garantili cihazlar insanlara daha cazip gelebilir.
    cazip mazip gelmez ezici çoğunluk için 'son' seri iphone bitmiştir.
  • 07-07-2023, 22:38:22
    #7
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucretler bugun mu artiyor? Manisanin neresindesiniz fiyat nedir?
    merkezdeyim 26 diyorum , evet bu gece
  • 07-07-2023, 22:39:25
    #8
    Bugün haberi duyar duymaz sınırı geçip geri girdim telefonu kaydettim 6.200 tl ye 20.000 tl nedir yafff
  • 07-07-2023, 22:44:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam peki bu durum yurtdışı cihazların fiyatının düşmesine sebep olur mu sonuç olarak kimse almak istemez yurtdışı cihazları