14 pro elimde patladı :O - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 pro elimde patladı :O
9
●
758
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
14 pro elimde patladı :O
1
2
07-07-2023, 22:29:48
#1
artkuzey
Bu gece 20k olacak kayıt ücreti , yarın ihtiyacım oldugu için bugün ki müşteriye satmadım telefonu
ime kaydet yarın gece teslim al dedim olmaz dedi iyi dedim
umarım daha sonra satabilirim
07-07-2023, 22:31:25
#2
yusufq
Geçmiş olsun hocam yapacak bir şey yok RTE sağolsun 😁
07-07-2023, 22:32:53
#3
Misafir
Hocam bundan sonra kur tekrar ekstra artmazsa tr garantili cihazlar insanlara daha cazip gelebilir.
mtrkmn61
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
07-07-2023, 22:34:21
#4
utku1
Ucretler bugun mu artiyor? Manisanin neresindesiniz fiyat nedir?
07-07-2023, 22:34:38
#5
FDC
Fiyatlar nasıl olsa artacak
En kötü yedek parçacılara aldığınız fiyata satarsınız
Onun için sıkıntı yapmayın 😂
07-07-2023, 22:34:40
#6
Bozdurma
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bundan sonra kur tekrar ekstra artmazsa tr garantili cihazlar insanlara daha cazip gelebilir.
cazip mazip gelmez ezici çoğunluk için 'son' seri iphone bitmiştir.
07-07-2023, 22:38:22
#7
artkuzey
utku1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ucretler bugun mu artiyor? Manisanin neresindesiniz fiyat nedir?
merkezdeyim 26 diyorum , evet bu gece
07-07-2023, 22:39:25
#8
PilotA320
Bugün haberi duyar duymaz sınırı geçip geri girdim telefonu kaydettim 6.200 tl ye 20.000 tl nedir yafff
07-07-2023, 22:44:02
#9
JeweL1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam peki bu durum yurtdışı cihazların fiyatının düşmesine sebep olur mu sonuç olarak kimse almak istemez yurtdışı cihazları
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler