Konu
14 pro elimde patladı :O
07-07-2023, 22:29:48
#1
artkuzey
Bu gece 20k olacak kayıt ücreti , yarın ihtiyacım oldugu için bugün ki müşteriye satmadım telefonu
ime kaydet yarın gece teslim al dedim olmaz dedi iyi dedim
umarım daha sonra satabilirim