• 07-07-2023, 21:02:44
    #1
    Dostlar ben bugün b sınıfı ehliyet aldım fakat motor ehliyetim yok. Yeni yasa gelmiş sanırım, araba ehliyeti olanlar 125cc ye kadar sürebiliyor, bende honda activia s model motor var, bunu sürebilir miyim bilgisi olan var mı
  • 07-07-2023, 21:05:26
    #2
    Yasa daha gelmedi 2 gün önce araba ehliyetim olmasına rağmen 125 cc motor ile ceza yedim.
    • SosyalDanisman
    • SergioBonz
    SosyalDanisman ve SergioBonz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 21:07:01
    #3
    Şu an süremezsiniz.