Dostlar ben bugün b sınıfı ehliyet aldım fakat motor ehliyetim yok. Yeni yasa gelmiş sanırım, araba ehliyeti olanlar 125cc ye kadar sürebiliyor, bende honda activia s model motor var, bunu sürebilir miyim bilgisi olan var mı