imei kayit yaptirdim !
24
●1.404
- 07-07-2023, 15:09:43tam saçmalık ödedik saatlerdir e devletten onay yapmak için uğraşıyoruz. Geceye yetişmezse 20 binden yaptırırlar artıkvisulix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2023, 15:48:14yatırılan rakamda yanıyor ne yazıkki inşallah başımıza böyle bir şey gelmezAslanking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2023, 16:42:15sürekli refsh yapmak şart yoksa mümkün degil vallaCND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
