Aslanking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam saçmalık ödedik saatlerdir e devletten onay yapmak için uğraşıyoruz. Geceye yetişmezse 20 binden yaptırırlar artık
yatırılan rakamda yanıyor ne yazıkki inşallah başımıza böyle bir şey gelmez