• 06-07-2023, 20:52:18
    #1
    Merhaba, 15 kg’lık bir köpek maması alıp bunları 150gr şeklinde kendi logomun olduğu bir şeffaf ambalaj içine koyup müşteriye vermem sorun yaratır mı ? İçindekiler falan içerik de belirteceğim, aldığım markanın da logosunu da koyacağım.
  • 06-07-2023, 21:01:54
    #2
    Tabiki sorun yaratır hocam. Sağlık bakanlığından izin alıp ürün bildirimi yapmanız gerekiyor. Sağlık bakanlığı da düzenli olarak gelip üretim yerini kontrol ediyor. Ayrıca o 15 kiloluk yemler 1 ay gidiyor köpeklere. Normal yemi 150 gram olarak satarsınız şahsen çok iş yapacağınızı düşünmüyorum. Kişisel fikrim tabi size kalmış.
  • 06-07-2023, 21:05:11
    #3
    Barkod başvurusu, Bakanlık Dosyası açılması , Bildirim yapılması, bu konuda uzman personel isdihdam edildiğine dair belge vs. gibi konular var. birde rakiplerin şikayetleri var. Cezaları ise inanılmaz boyutlarda
  • 07-07-2023, 00:22:27
    #4
    Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için