Tabiki sorun yaratır hocam. Sağlık bakanlığından izin alıp ürün bildirimi yapmanız gerekiyor. Sağlık bakanlığı da düzenli olarak gelip üretim yerini kontrol ediyor. Ayrıca o 15 kiloluk yemler 1 ay gidiyor köpeklere. Normal yemi 150 gram olarak satarsınız şahsen çok iş yapacağınızı düşünmüyorum. Kişisel fikrim tabi size kalmış.