• 05-07-2023, 01:15:37
    #1
    Merhaba iphone 14 pro max almayı dünüşüyorum, mâlum fiyatlar belli. Yurt dışından alıp imei kaydı yaptırmak ortalama 20 bin tl kar ettiriyor. Batum'a gidip gelicem fakat oradan alacağım telefon ile tekno mehmet den alacağım telefonun neredeyse fiyat farkı yok. Orada vergi iadesi vs gibi konular ile uğraşmayıp sadece girdi çıktı yapsam ve telefonu tekno mehmet den alsam mı diye düşünüyorum.

    Daha önce bu tekno mehmet den telefon alan oldumu ? Önerir misiniz hocalarım ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Normal şartlarda bu ismi duyduğum zaman kesinlikle bu kişiden alış-veriş yapmam fakat sırf meraktan Google'da arattım.
      Google yorum hizmeti satın alınmış ortalama "5,0" (baştan ofsayt) bu işi yapıyorsanız lütfen biraz gerçekçi olun, ortalamayı "5,0" sabitlemek yerine "4,7 - 4,6" yapın.
  • 05-07-2023, 01:19:25
    #2
    ismi pek güven vermiyor :d
  • 05-07-2023, 01:20:19
    #3
    tekno mehmet kim ya 😂 baştan ofsayt
  • 05-07-2023, 01:21:18
    #4
    Arkadaş genç, kilolu birisi mi hocam
  • 05-07-2023, 01:22:55
    #5
    O da yeni mi çıkmış.
  • 05-07-2023, 01:23:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    link
  • 05-07-2023, 01:29:05
    #7
    enescanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş genç, kilolu birisi mi hocam
    😂😂😂😂
  • 05-07-2023, 01:29:45
    #8
    Hakkında pek olumlu yorum yok hocam. Kendinizi ve paranızı emin olmadan riske atmayın. Ucuza getirmek isterken eldekinden de olmayın mazallah.
  • 05-07-2023, 01:31:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Kendileri Takip Ettigim Biridir Mi 11 T PRO için hızlı şarj cihazı almıştım güzelce kargoya sarıp yollamışlardı iletişimleri gayet hızlı akıcı ürünlerinin arkasındalar ürün geldikten sonrada cevap vermemizlik vs yapmadılar