Merhaba iphone 14 pro max almayı dünüşüyorum, mâlum fiyatlar belli. Yurt dışından alıp imei kaydı yaptırmak ortalama 20 bin tl kar ettiriyor. Batum'a gidip gelicem fakat oradan alacağım telefon ile tekno mehmet den alacağım telefonun neredeyse fiyat farkı yok. Orada vergi iadesi vs gibi konular ile uğraşmayıp sadece girdi çıktı yapsam ve telefonu tekno mehmet den alsam mı diye düşünüyorum.
Daha önce bu tekno mehmet den telefon alan oldumu ? Önerir misiniz hocalarım ?