• 05-07-2023, 00:17:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, Türkiye'de freelancer çalışılır mı? Bi kaç kişi olumsuz bakıyor ama kazanan kişileri de görüyorum. Kumar gibi mi bu sadece kazanan mı konuşuyor yoksa iyi oynamak mı gerekiyor?
    Bilgilendirirseniz sevinirim.
    Teşekkürler.
  • 05-07-2023, 00:19:04
    #2
    Dolar yükselip gittiği sürece dolar kazançlı iş modelin var ise harika. Otur evinde dolar kazan. Ancak benim gibi Türk Lirası üzerinden ilerliyorsan bence yapılmaz aga.
  • 05-07-2023, 00:20:27
    #3
    Şu an kamuda çalışıyorum. Yıl sonu istifa edip freelancer olarak devam edeceğim umarım başarılı oluruz. 😊 Tecrübeli hocalarımızın yorumlarını okumaya geldim.
  • 05-07-2023, 00:20:54
    #4
    backlinkmatik.com
    türkiyede esas freelancer çalışılır işini biliyorsan
  • 05-07-2023, 00:21:21
    #5
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an kamuda çalışıyorum. Yıl sonu istifa edip freelancer olarak devam edeceğim umarım başarılı oluruz. 😊 Tecrübeli hocalarımızın yorumlarını okumaya geldim.
    hahhahaha bakalım hocam. bende okuyacağım bakalım
  • 05-07-2023, 00:21:39
    #6
    Sen 1500 lük işi 800 dersin karşındaki bir iş ile milyonlar kazanacağını sanan adam yav kardeşim 300 e yaptırdım geçen der. Sinirlerin alt üst olur. Müşteriyle anlaşamazsın mız mızları hiç bitmez. Kabalığı cabası…
  • 05-07-2023, 00:22:06
    #7
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyede esas freelancer çalışılır işini biliyorsan
    hocam bionluğa baktım fazla iş yok varsa da 50 60 teklif var hepsinde. başka bi site var mı
  • 05-07-2023, 00:22:44
    #8
    wise yok, paypal yok, payoneer dandik.. ancak @Bozdurma; var.
  • 05-07-2023, 00:22:50
    #9
    emirozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen 1500 lük işi 800 dersin karşındaki bir iş ile milyonlar kazanacağını sanan adam yav kardeşim 300 e yaptırdım geçen der. Sinirlerin alt üst olur. Müşteriyle anlaşamazsın mız mızları hiç bitmez. Kabalığı cabası…
    o en zor kısım sanırım :d