Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, Türkiye'de freelancer çalışılır mı? Bi kaç kişi olumsuz bakıyor ama kazanan kişileri de görüyorum. Kumar gibi mi bu sadece kazanan mı konuşuyor yoksa iyi oynamak mı gerekiyor?
Bilgilendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler.