Merhabalar, Türkiye'de freelancer çalışılır mı? Bi kaç kişi olumsuz bakıyor ama kazanan kişileri de görüyorum. Kumar gibi mi bu sadece kazanan mı konuşuyor yoksa iyi oynamak mı gerekiyor?
Bilgilendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler.