tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an kamuda çalışıyorum. Yıl sonu istifa edip freelancer olarak devam edeceğim umarım başarılı oluruz. 😊 Tecrübeli hocalarımızın yorumlarını okumaya geldim.
hahhahaha bakalım hocam. bende okuyacağım bakalım