• 03-07-2023, 01:44:10
    #1
    Selamlar, 3 ay öncesinde iPhone 11 aldım taksitle 18 liradan. Şu an fiyatlar artmış durumda baya. Eylül ayından sonra iPhone 11’in değeri diğerlerine nazaran düşer mi? Henüz taksitler devam ederken yükseltmem kârlı olur mu?
    11 ne zaman piyasada ölür bunu merak ediyorum aslında. Satıp yükseltmem için en doğru, en geç zaman ne zaman?
  • 03-07-2023, 01:46:00
    #2
    Ölmez piyasa hocam içiniz rahat olsun daha çok yükselir
  • 03-07-2023, 01:50:34
    #3
    x modellerine güncelleme kesileceği söyleniyordu x'ten sonra 11 geliyor 15 modelleri çıktıktan sonra bir kaç sene içinde biter güncellemeler ile birlikte piyasası diye düşünüyorum ben hocam, ama sonuç olarak iphone, fiyatını her zaman korur.
  • 03-07-2023, 01:50:54
    #4
    Hocam dolara bağlı şekilde hareket ediyor dolar yükseldikçe yükselmeye devam eder.
  • 03-07-2023, 01:53:04
    #5
    11 istisna, çok tutuldu. telefon çöp ama değerini koruyacaktır.
  • 03-07-2023, 01:55:52
    #6
    Geçen senede bu aylarda böyle bir fiyatlandırma yapmıştı apple fazladan 1 zam daha yapıp tıpkı 2 gün önceki gibi 1 hafta sonra fiyatlandırmayı geri çekmişti. Mağazacılık yapıyordum o zaman x firmasında..
  • 03-07-2023, 01:56:44
    #7
    Değerini koruyacak yazan arkadaşlar iphone 11 in seneye son güncellemesini alacağını bilmiyor sanırım
  • 03-07-2023, 02:26:15
    #8
    ben 2017'nin başında iPhone 7 Plus Jet Black 128 GB'ı 4500 TL'ye aldım. Hala 4500 TL. Para aynı para değil, ama fiyatı da düşmüyor görüldüğü üzere. Ama telefonu patates edene kadar kullandım, Aralık ayında da yurtdışı bir iPhone 13 Pro Max alıp kaydını yaptırdım.
  • 03-07-2023, 02:27:17
    #9
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerini koruyacak yazan arkadaşlar iphone 11 in seneye son güncellemesini alacağını bilmiyor sanırım
    iPhone piyasası bu mantıkta olmuyor değerini hep koruyor garip bir şekilde zarar ettirmez 8kdan alan tanıdıklarım vardı ilk döneminde şuan 20k bandında geziyor resmen