x modellerine güncelleme kesileceği söyleniyordu x'ten sonra 11 geliyor 15 modelleri çıktıktan sonra bir kaç sene içinde biter güncellemeler ile birlikte piyasası diye düşünüyorum ben hocam, ama sonuç olarak iphone, fiyatını her zaman korur.