• 02-07-2023, 18:33:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba değerli r10 ailesi yeni telefona whatsaptan giriş yaptık bütün mesajlar gitti bütün müşteriler vs. Ne yapabilirim yada bunu çözümü yoksa bile ileride aynı problem olmaması için bir ayarı varmı şimdiden teşekkürler.


    Bu arada kıymetli değerli müşterilerimiz görürse lütfen bana yazabilirmi. :/
  • 02-07-2023, 18:35:27
    #2
    Merhaba,

    Büyük ihtimalle Android cihazdan iOS'a geçtiniz (veya tam tersi). Bu tarz geçişlerde WP mesajları gidiyor. Aynısını yaşadım, geri de getiremedik.
  • 02-07-2023, 18:35:39
    #3
    Merhaba, Yedeklemeden farklı bir cihaza geçtiyseniz bunun bir çözümü yok biliyorum. Böyle bir sorun yaşamak istemiyorsanız ilk önce Whatsapp Web ile bağlanın sonrasında yeni cihaza bağlayın bitsin veya sürekli otomatik yedekleyin.
  • 02-07-2023, 18:36:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayarlar > Sohbetler > Sohbet yedeği 😊
    Herhangi bir Google Drive hesabınıza şimdiden yedeklemeye başlasın.
  • 02-07-2023, 18:49:57
    #5
    hocam google drive yedeği alın otomatik her gece alıyor benim .
  • 02-07-2023, 19:05:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Büyük ihtimalle Android cihazdan iOS'a geçtiniz (veya tam tersi). Bu tarz geçişlerde WP mesajları gidiyor. Aynısını yaşadım, geri de getiremedik.
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Yedeklemeden farklı bir cihaza geçtiyseniz bunun bir çözümü yok biliyorum. Böyle bir sorun yaşamak istemiyorsanız ilk önce Whatsapp Web ile bağlanın sonrasında yeni cihaza bağlayın bitsin veya sürekli otomatik yedekleyin.
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar > Sohbetler > Sohbet yedeği 😊
    Herhangi bir Google Drive hesabınıza şimdiden yedeklemeye başlasın.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam google drive yedeği alın otomatik her gece alıyor benim .
    Numara komple gitti hocam kod da gelmiyor Allah bu İngiltere hattı varya