Merhaba değerli r10 ailesi yeni telefona whatsaptan giriş yaptık bütün mesajlar gitti bütün müşteriler vs. Ne yapabilirim yada bunu çözümü yoksa bile ileride aynı problem olmaması için bir ayarı varmı şimdiden teşekkürler.
Bu arada kıymetli değerli müşterilerimiz görürse lütfen bana yazabilirmi. :/