• 30-06-2023, 15:17:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar vodafone hat kullanıyorum. Bir telefon aldım bozuk geldi prosödür gereği 2 ay sürer dediler bende gerekli yerlerle görüştüm açılmayan telefona 2 ay faturamı ödiycem diye işimi çözdüler bana ödediler ama puanı sıfır yapmıslar şikayetten dolayı falan, taahhüt bu ay doluyor yani yeni hattımda da 6 ay beklemem lazım.

    onun için alternatif arıyorum nasıl telefon alabilirim taksitle önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum teşekkürler.
  • 30-06-2023, 15:19:28
    #2
    Evkur, YönAVM, Senetsepet gibi
  • 30-06-2023, 15:19:32
    #3
    Sıfır değil de yenilenmiş düşünürseniz taksitle alma şansınız var. Örnek olarak HepsiBurada.
  • 30-06-2023, 15:23:45
    #4
    vade farksız bende almak isterim
  • 30-06-2023, 15:26:58
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evkur, YönAVM, Senetsepet gibi
    Senetsepet'i ilk defa duydum bakayım dedim de fiyatlar şaka mı anlamadım
  • 30-06-2023, 15:28:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Senet yada mağaza en az nirmal fiyatin 2.5 katı hiç bulaşma
  • 30-06-2023, 15:30:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evkur, YönAVM, Senetsepet gibi
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır değil de yenilenmiş düşünürseniz taksitle alma şansınız var. Örnek olarak HepsiBurada.
    mahmutdursun33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vade farksız bende almak isterim
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senetsepet'i ilk defa duydum bakayım dedim de fiyatlar şaka mı anlamadım
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senet yada mağaza en az nirmal fiyatin 2.5 katı hiç bulaşma
    Teşekkürler en iyisi evkur oradada apple yok
  • 30-06-2023, 15:30:46
    #8
    easaycep bakabilirsiniz 12 ay taksit imkanı var yenilenmiş cihazlar
  • 30-06-2023, 17:24:23
    #9
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senetsepet'i ilk defa duydum bakayım dedim de fiyatlar şaka mı anlamadım
    tefeci kansız bu firmalar elden taksitle veriyorlar kimsenin yapamayacağı şey 3 kat ürüne fark alıyorlar azcık ödemeler geciksin hayatını elinden alırlar bir pc aldık böyle yrden bir ton imzaya oturduk